1

WYWIAD

Na tym etapie obsługi spotykam się z klientem w celu poznania jego oczekiwań i potrzeb związanych z finansowaniem. Analizuję ofertę banków, przeliczam kondycję finansową klienta, a także ustalam i prezentuję listę niezbędnych dokumentów do kredytu/leasingu/faktoringu.

2

WNIOSEK KREDYTOWY

Po skompletowaniu wszystkich dokumentów przez klienta, przychodzi czas na sporządzenie wniosku kredytowego i wysłanie do Banku w celu analizy. Na tym etapie obsługi moją rolą jest koordynowanie procesu kredytowego, uzupełnianie dokumentów jeśli zajdzie taka potrzeba, kontakty z analitykami bankowymi i doprowadzenie do pozytywnej decyzji kredytowej.

3

DECYZJA KREDYTOWA

Mam dla Pani/Pana dobrą wiadomość - jest pozytywna decyzja kredytowa. To jeden z przyjemniejszych etapów obsługi. To czas, w którym przedstawiam klientowi warunki podpisania umowy kredytowej, warunki uruchomienia kredytu oraz szczegółowo omawiam zapisy zawarte w umowie kredytowej.

4

UMOWA i URUCHOMIENIE FINANSOWANIA

Jeśli zapisy umowy kredytowej są klientowi znane, a warunki do jej podpisania zostały spełnione możemy przystąpić finalizacji formalności. Podczas podpisywania umowy kredytowej w banku towarzyszę klientom oraz pomagam w kwestii uruchomienia kredytu/transz, dopełnienia formalności związanych z zabezpieczeniem.

5

SERWIS

Nasza współpraca nie kończy się w momencie podpisania umowy, ale jest kontynuowana w późniejszym terminie m.in. poprzez autorski system przypomnień: o kończących się ubezpieczeniach, o terminach płatności rat, wymogach i formalnościach związanych z finansowaniem.